среда, 25. април 2012.

Insert iz života - Kratak rez 2.

...Zamišljala sam kako šetam kroz svoje snove u velikim čizmama od zlata. Ispred mene šarena ptica, daje mi predznak nekave nemoći. Saplićem se sama o svoja stopala i propadam kroz purpurni oblak...
Na vratima stoji Stevan i gleda me tužno.
- Da li si dobro? - upita me.
- Ne. Osećam se umorno i uplašeno.... Samo mi ona može pomoći da prođe sve ovo... Proći će, znam..Kad god popijem tu pilulu bude mi dobro.
- Šta to ima u njoj što može da ti pomogne?
- Svaki dan, dok sedim sama, razmišljam kako me strah izjeda, i kako krila u stomaku rastu i dobijaju sve više prostora. Kidaju me i razbijaju svaki atom moje snage. kapci mi postaju teški i ne čujem više niti šapat. Na licima vidim maske i neumornu igru klovnova, na licima dragih mi ljudi. Plašim se da ih pogledam u oči, plašim se da sretnem njihov očaj, dubok i urezan koji stoji godinama sakriven u njima. Plašim se da im otkrijem tajnu te pilule i čarobnog osećaja i lakoće življenja.
- Pokušaj... Pokušaj saznati kako bi bilo da ne popiješ čarobnu pilulu? Koliko bi sreće osetila u jednom danu ! - iakrivljenog lica, Stevan se lomio.
- Jednom danu ! Za mene ne postoji jedan dan. Zarobljena sam u osmom danu. U tome je problem. Mnogi to ne vide, zato što ne žele, misle da sam luda... Treba samo preći granicu, gde se spajaju nebo i zemlja i pronaći taj dan. - rekoh mu.


- Ja sam bez pilule pronašao taj dan ! Nemoj da misliš da nisam. Oslobodio sam svoje misli od svakodnevnice i odleteo daleko. Pogledao sam u nebo. Video sam srebrnasti trag zvezde padalice. To sam bio ja. Ljubav. Zaželi me i ja ću se spustiti u tvoje srca i podariti  ti svetlost. Biću tvoja pilula. Privićeš me čvrsto na grudii nositi sa sobom kud god kreneš.

                         Vesna Lačković

2 коментара:

  1. I'm reading a book of Clive Barker and he choosed so beautiful to put a password for the group that fights against the evil at the end of the world:
    "I am you and you are love"
    and so beautiful also,when it seemed no hope for anyone:"even at the end,it seems love made the world go round"!
    Thanks for following!

    ОдговориИзбриши
  2. Thank you, too ... love and laughter make the world, without them there is no life <3

    ОдговориИзбриши